Facelift voor Toyota Aygo
In het compacte segment speelt Toyota met de Aygo in Europa een vooraanstaande rol. Om het model actueel te ouden voert het merk een facelift door.
› Lees meer
In het compacte segment speelt Toyota met de Aygo in Europa een vooraanstaande rol. Om het model actueel te ouden voert het merk een facelift door.
› Lees meer
Recent wist Seat te melden dat de naam Cupra voor de meest sportieve modellen en eigen merknaam is geworden. In Genčve staat de nieuwe Cupra Ateca als eerste wapenfeit.
› Lees meer
Ook op de Ferrari-stand in Genčve is er nieuws in de vorm van de 488 Pista, de opvolger van de 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia en 458 Speciale.
› Lees meer
Wie vandaag over de A2 langs het pand van Volvo reed, zag op de grote schermen al de nieuwe V60 met een doek er over heen. Die is er inmiddels af getrokken.
› Lees meer
De Koreaanse fabrikant SsangYong laat op de salon van Genčve met de e-SIV concept zien dat het ook werkt aan elektromobiliteit.
› Lees meer
De Stinger is in Europa voor Kia het absolute topmodel. Maar in andere delen van de wereld gaat het Koreaanse merk nog een stapje groter.
› Lees meer
De autosalon van Genčve brengt voor Lexus de primeur van de nieuwe UX waarmee het merk een nieuw segment betreedt.
› Lees meer
Mitsubishi lanceert in Genčve een aangepaste versie van de Outlander. De hele serie krijgt een bescheiden facelift, maar ook op technisch vlak zijn er noviteiten te melden.
› Lees meer
Opel levert zogenaamde Black Edition-varianten van de Astra, Corsa en Mokka X. Daarbij zijn dak, spiegelkappen en de wielen glanzend zwart gespoten.
› Lees meer
Veel merken komen met nieuws in Genčve, Volkswagen laat er de I.D. Vizzion zien, een volledig elektrisch en autonoom rijdende auto verpakt in een elegante en emotionele verpakking.
› Lees meer
Het is voor de eerste keer dat Seat het publiek laat meebepalen hoe een nieuw model gaat heten. De derde, grote SUV van het merk gaat Tarraco heten.
› Lees meer
Renault lanceert in de Zoe een nieuwe elektromotor die een vermogen levert van 80 kW ofwel 109 pk. Het gaat om een doorontwikkeling van de bestaande R90 krachtbron die Renault zelf produceert.
› Lees meer