De in Parijs gepresenteerde Panda 4x4 kost 17.490 euro en is naast vierwielaandrijving en een stoere bodykit voorzien van de TwinAir Turbo 85 benzinemotor. De tweecilinder stoot 114 gram CO2 uit, nog altijd goed voor een A-label en 20% bijtelling. Voor het betere offroad werk is de Panda 4x4 uitgerust met een zesbak waarbij de eerste versnelling extra kort is. Als het om luxe gaat volgt deze Panda de Lounge-uitvoering.
Het iets bravere broertje van de Panda 4x4 is de Panda Trekking. Door deze eveneens stoer uitgevoerde Panda uit te rusten met het Traction+ systeem kan de voorwielaangedreven variant toch nog iets op het onverhard betekenen. Fiat vraagt voor deze variant - met dezelfde TwinAir Turbo 85 motor en 105 gram CO2-uitstoot - 14.690 euro.
De Panda Sempre is tijdelijk in de prijslijst opgenomen. Het gelimiteerde model kost 12.590 euro en is gebaseerd op de Panda Lounge maar dan iets gelikter en praktischer uitgerust. Fiat monteert 15 inch lichtmetaal, mistlampen voor, een deelbare achterbank, handgrepen in daklijn achter, hoogteverstelling van de gordels voor en een neerklapbare passagiersstoel. Ook heeft de Panda Sempre drie gordels op de achterbank en insteekhoezen aan de achterzijde van de voorstoelen. De Panda Sempre heeft altijd de TwinAir Tubro 85 voorin liggen en stoot 99 gram CO2 uit, goed voor een A-label, vrijstelling van BPM en 14% bijtelling.
Reviews
Reviews (0)
Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.
Schrijf een review