Duwtje in de rug voor Chevrolet Spark BiFuel

De Chevrolet Spark BiFuel is al niet duur om te rijden, de importeur doet nu met een aantrekkelijke financiering en extra inruilpremie er een schep bij om ook de aanschaf nog betaalbaarder te maken.

Chevrolet heeft het goed bekeken met de Spark Bifuel. Want met de verder stijgende brandstofprijs wordt een Spark op LPG wel erg interessant. Zeker omdat deze bivalente versie ook 'belastingvrij' is.
Sinds de introductie van de Spark Bifuel in 2010 zijn er 4647 stuks van verkocht. Dat staat in het niets vergeleken met de aantallen die Toyota, Peugeot en Citroen boeken met de (benzine) 107/Aygo/C1, maar feit is wel dat de Spark Bifuel meer verkocht is dan de Spark op benzine. Die laatste is ook niet wegenbelastingvrij.

Om het succes van de Spark Bifuel kracht bij te zetten hoeft er bij aankoop op de financiering vijf jaar lang geen rente te worden betaald. Daarnaast belooft Chevrolet extra inruilwaarde en een premie van 750 euro. De Spark Bifuel is er nu als LS en LT met prijzen vanaf 10.095 euro.

Reviews

Schrijf een review

Prijs:

Uiterlijk:

Degelijkheid:

Prestaties:

Reviews (0)

Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.