De Galaxy draait alweer sinds 2006 mee en is samen met de S-MAX meer dan 9500x vers de showroom uitgereden. Volgens Ford danken beide modellen dit succes aan hun scherpe kinetic Design uitstraling en goede rijeigenschappen, een verrassende afwisseling in het segment. Ook scoren beide Duitse modellen goed in de betrouwbaarheidsstatistieken van DEKRA.
De Ford Galaxy Titanium beschikt over hetzelfde uitrustingsniveau als de Ghia-uitvoering, maar onderscheidt zich door de focus te verleggen op sportiviteit, met onder meer sportieve voorstoelen, 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium-afwerking in het interieur en het FordConvers+ instrumentenpaneel met kleurenscherm. De Titanium wordt leverbaar met 2.0 of 2.2 TDCi dieselmotor en de 145 pk sterke 2.0 of 2.3 automaat benzinekrachtbronnen.
S-Pack voor S-MAX
Voor de liefhebber is de S-MAX uit te rusten met een S-Pack. In navolging van de Mondeo en gebaseerd op de Individual-lijn - wordt de koets dan opgeleukt met een nieuwe voorbumper en geaccentueerde bumpergrille, een sportonderstel, 18 inch wielen en side skirts. Ook een uitlaatsysteem met dubbele uitlaatpijpen komt mee. Verder kun je rekenen op luxe als bi-xenon, alcantara/lederen bekleding en pianolak interieurafwerking. Bij het S-Pack wordt ook het stuurwiel, versnellingspook met rode stiksels uitgevoerd, en beschik je tevens over vloermatten met rode bies en een set aluminium pedalen. Dit sportieve pakket is alleen leverbaar op de 2.5T en 2.2 TDCi.
Reviews
Reviews (0)
Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.
Schrijf een review