De Base staat onderaan de prijslijst. Dit instapmodel is voorzien van stuurbekrachtiging, een in hoogte verstelbaar stuurwiel, metal "look" accenten op diverse plaatsen in het interieur, een neerklapbare achterbankleuning, bumpers in carrosseriekleur, ABS met EBD en remassistent en twee airbags.
Meer extra's biedt de Comfort, die centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, elektrische bedienbare zijruiten voor en een bagagecompartiment onder de laadvloer met een uitneembare bagagebox meegeeft. Ook krijgt deze uitvoering meer airbags mee, de Alto is nu voorzien van gordijnhoofdairbags voor en achter en zijairbags in de voorstoelen .
Wie de Exclusive bestelt heeft ook airco, radio/cd/mp3 met acht speakers, in delen neerklapbare achterbank, een in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, lichtmetaal, mistlampen en ESP. Oh, en een toerenteller komt nu mee.
Alle drie de uitvoeringen van deze stads-Japanner zijn voorzien van de zuinige eenliter viercilinder met 68 pk, al bekend uit de Splash. Gekoppeld aan een handgeschakelde vijfbak blijft het verbruik steken op 4.4l/100km en stoot hij 103g/km CO2 uit. De overheid beloont deze rakker met een A-label en stelt ‘m ook vrij van BPM. De zakelijke rijder betaalt niet meer dan 14% bijtelling. Een viertrapsautomaat is optioneel op de Comfort en Exclusive, de Alto krijgt dan een B-label en valt in de 20% bijtellingscategorie.
Reviews
Reviews (0)
Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.
Schrijf een review