Citroën brengt eeuw in beeld

Een lifter die in verschillende Citroën-modellen als passagier op weg is naar vrijheid. Dat is het nieuwe beeld dat de slogan Citroën Inspired by You kracht moet bijzetten.

Citroën is op pad richting het 100-jarig bestaan in 2019. Dat laat de reclamespot zien als de lifter achtereenvolgens per 2CV, HY, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aricross en nieuwe C4 Cactus stapt en de toekomst in gaat met de Cxperience. Het is een ode aan de mobiliteit die Citroën als sinds 1919 biedt.

Dagelijks leven

Citroën gebruikt de slogan Inspired by You sinds oktober 2016. Het merk is al bijna een eeuw populair vanwege een groot pallet aan auto's die geïnspireerd zijn op het dagelijkse leven van mensen, van de student of boer in een 2CV tot de top van het bedrijfsleven of de overheid in een CX of C6. En deze iconen worden in de spot belicht.

Reviews

Schrijf een review

Prijs:

Uiterlijk:

Degelijkheid:

Prestaties:

Reviews (0)

Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.