Nieuwe Nissan Micra wordt volop gepersonaliseerd

Nissan zet met de nieuwe Micra sterk in op het zogenaamde personaliseren. Niet vreemd dus dat onze vaderlandse dealers een hoge vraag naar items uit het personalisatieprogramma signaleren.

Ongeveer een kwart van de kopers kiest opties om het in- en exterieur een expressief persoonlijk karakter te geven, zo laat de fabrikant weten. Wanneer het aankomt op personalisatie, zijn er meer dan honderd verschillende combinaties mogelijk. Veelal gaat het om exclusieve bumperafwerking, zijpanelen, 17-inch lichtmetalen wielen, andere spiegelkappen en de kwalitatief hoogwaardige motorkap- en dakbestickering.

Het aantal klanten dat een beroep doet op het personalisatieprogramma is volgens Nissan hoger dan aanvankelijk verwacht. De betaalbaarheid van de items speelt daarbij volgens eigen zeggen een sleutelrol. Kopers besteden gemiddeld voor 400 euro aan opties om het design van de Micra te personaliseren.

Reviews

Schrijf een review

Prijs:

Uiterlijk:

Degelijkheid:

Prestaties:

Reviews (0)

Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.