Opel verkoopt Astra met YouTube-views

Het is Yuri Schuurkes gelukt om een gloednieuwe Opel Astra vijfdeurs Online Edition ter waarde van 23.070 euro te betalen met YouTube-views.

Betaal met Views
In april dit jaar lanceerde Opel de campagne ‘Betaal met Views’. Aan elke Online Edition werd behalve een prijskaartje in euro’s ook een ‘prijskaartje’ gehangen uitgedrukt in het aantal views op YouTube. Het was de bedoeling om tijdens de testrit een unieke video te maken die zou scoren op het online videokanaal. Met meer dan een miljoen views is het Yuri gelukt om het minimale aantal van 922.800 views te scoren voor de Opel Astra.

Nog steeds verkrijgbaar
Inmiddels heeft hij de sleutels van zijn nieuwe auto overhandigd gekregen: de eerste van de zes producten die met views gekocht kunnen worden. Overigens loopt de actie nog tot 30 juni aanstaande. Nog steeds met views verkrijgbaar zijn: een Opel KARL ROCKS Online Edition (589.900 views), een Opel Corsa 3-deurs Online Edition (739.600 views), een Little ADAM loopauto voor de kleintjes (5.160 views), een Opel-dakkoffer (24.200 views) en een iPad-houder (3.000 views).

Reviews

Schrijf een review

Prijs:

Uiterlijk:

Degelijkheid:

Prestaties:

Reviews (0)

Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.