De ontwerpers van Ford zijn niet rigoureus te werk gegaan. De basislijnen van de oorspronkelijke Sports Activity Vehicle zijn overeind gebleven, echter wat scherper van snit. Het interieur, en dan vooral het dashboard, oogt keurig opgeruimd met weinig knoppen. Hart van het info- en entertainmentsysteem vormt SYNC.
Hartslag
Met SYNC kunnen alle passagiers ook draadloos internetten, naar muziek luisteren of video’s kijken via een tablet in het dockingstation achter de hoofdsteunen. Het Dual-View Display kan bestuurder en passagier verschillende beelden tonen, een systeem dat Land Rover al langer toepast. Bijzonder is de ECG Heart Rate Monitoring Seat. De stoel controleert de gezondheid van de bestuurder aan de hand van de hartslag en kan bij afwijkingen zelfs hulp inschakelen en dankzij actieve veiligheidstechnieken de auto tot stilstand brengen. En het Glucose Level Monitoring-systeem houdt de suikerspiegel van een kind op de achterbank in de gaten.
Thin Seat Technology
Dankzij de Thin Seat Technology kan het meubilair achterin de S-Max Concept in hoogte ingesteld worden en kan de centrale plaats op de tweede zitrij eventueel weggeklapt worden in de vloer. Voor de aandrijving van de S-Max Concept tot slot zorgt een 1.5 liter EcoBoost-motor met een nog onbekend vermogen. Grote kans dat deze krachtbron op termijn de huidige 1.6 liter gaat vervangen.
Reviews
Reviews (0)
Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.
Schrijf een review