Het gaat uiteraard om een prototype dat zonder enige beperking tot stand is gekomen. Uit de 3,8 liter V6 wordt een vermogen van 720 pk gehaald. In de ontwerpfase hebben mensen van Italdesign en Nissan Design Europe nauw samengewerkt en dat zorgt voor een gedistingeerd, sprankelend exterieur en interieur.
Goudkleurig
Officieel is de auto gedoopt tot Nissan GT-R50 by Italdesign en valt op door goudkleurige elementen. Op de motorkap treft men een geprononceerde powerdome. De koplampen bestaan uit zeer smalle LED-units die van de wielkasten tot aan de grille zijn doorgetrokken. Aan de zijkant is te zien dat het dak met 54 mm is verlaagd en dat het middendeel nog lager ligt. Dat zorgt mede voor een gespierder uiterlijk.
Winglets
De luchtsleuven achter de voorwielen worden met gouden accenten verder aangezet. De randen op de wielkasten aan de achterkant benadrukken de breedte van de auto. Specifiek zijn de dubbele achterlichten, een grote, instelbare achtervleugel met winglets aan de zijkant de 21 inch wielen en de bijzondere combinatie van een donkergrijze lak met gouden accenten.
Technisch
Ook technisch en qua interieur is de auto volledig aangepakt. De genoemde motor komt aan een geschat koppel van 780 Nm mede dankzij geoptimaliseerde GT3 turbo's met hoge druk en grote intercoolers. Nissan maakt wel duidelijk dat dit NIET de volgende generatie GT-R is.
Reviews
Reviews (0)
Er zijn nog geen reacties. Plaats hierboven je reactie.
Schrijf een review